SCHAPENDOES - OVCJI KODER

Subtitle

Klubska razstava v okviru Italjanskega kluba S.I.A.S. 2016

Zelo smo se veselili klubske razstave saj je minilo že kar nekaj časa od našega zadnjega srečanja z prijatelji.

Ker je bil datum razstave 30.04. smo hoteli združit tudi praznike in šolske počitnice. Ni nam uspelo v celoti zaradi nagajivega vremena, ja kdo pa bi pričakoval konec aprila toliko snega. Nič hudega na pot smo odšli v četrtek, najprej na naš prelep kras. Melisi sva obljubila ogled Škocjanskih jam, midva pa sva z našimi kosmatinci raziskovala po poti vodnih zakladov.

Pa sploh ni bilo enostavno pot nas je vodila do reke in spet strmo nazaj v hrib, uf. Ampak bilo je vredno, prelepo vsi smo uživali. Seveda smo se tudi izgubili pa spet našli pot in na koncu ugotovili, da smo šli po bližnici, ha.

Občudovali smo veliko čredo ovac, Didido je bila navdušena, Bella je gledala stran, ker je bila ograja trdna in visoka, Mona pa je imela druge hormonske skrbi.

Zadnji del poti je bila Didido že utrujena in mi je kar skakala v naročje, nesi me.

Do avtodoma smo prišli utrujeni, žejni in lačni. Skuhali smo kosilo - večerjo in uživali v miru ter petju ptičkov. Prespali smo na parkirišču,v bližini sta parkirala še dva slovenska avtodoma in prestrašen nizozemec. Ki je po našem prepričevanju le ostal čez noč, pokazali smo mu označene poti, ga usmerili proti Lipici za povrhu pa je dobil še zajeten kup naslovov naših zdravilišč.

Kar ni se nam dalo odpeljat iz krasa, zato smo zjutraj prehodili še drug del poti vodnih zakladov in

pobrali  veliko klopov.

Vendar je bilo potrebno odpeljat naprej, čakala nas je razstava.

Zvečer v petek smo prispeli  do agroturizma Boschi, kjer je bil pripravljen prostor za naše šapije. To je zelo odmaknjen turističen objekt, majhen hotelček sredi polj v bližini Gardskega jezera. Lepa pokrajina, ki smo jo raziskovali zgodaj zjutraj, Mona in Didido sta bili navdušeni. Toliko zajcev  takšnih, ki gredo proti tebi namesto, da bi bežali stran, da te kap.

Nazaj smo prišli umazani do ušes, zadovoljni in predvsem psi zelo utrujeni, tako, da so se brez večjega upiranja pustile umit z tekočo vodo. Ostali razstavljalci so nas sicer gledali malce postrani, pa kaj to so pravi šapiji.

Sodnica je bila Ilona Ostenk -Schnk iz Nizozemske.

Do desetih so se lepo posušile in spočile, prišel je ša Mayk, priden rjavi medved. Tako sem vesela zanj, da ima tako krasne gospodarje. Pokazala sem ga v ringu in bila prijetno presenečena kako je bil priden in vodljiv. Dobil je oceno dobro, po besedah sodnice zaradi zob, ker so v slabem stanju in prestavljen je bil ta velik desen zob. NIč hudega, skupaj sva uživala in tudi po predstavitvi je lahko divjal in se igral z ostalimi kužki.

Na vrsto je prišla Didido imela je konkurenco šestih mladih psičk vse so bile lepe. Bilo je super, da je sodnica govorila angleško, bila je navdušena nad malo in zelo prijazna. Tako hitro je pogledala zobke da se ta mala ni utegnila upirat. Sodnici je bil všeč njen značaj, pozornost na Meliso, pikica je bila res zelo, zelo pridna.  Za nagrado sta dosegli drugo mesto v skupini mladih psičk v kateri je bila tudi najmlajša.

Kmalu je prišla na vrsto MonAmi, za njo me je malce skrbelo saj ko poslušaš druge kritike se ti zdi, da pač ni v redu. Ko bi vedeli kako sem bila vesela njene ocene, odlična ocena in opis, da je sicer večja ampak srednje močna, vse ostalo pa je perfektno poleg njenega obnašanja seveda v kar nisem nikoli dvomila.  Sodnica je ena redkih, ki loči kosti od mišic, ker naša Mona je res mišičasta saj veliko hodi, skače, trenira kar se vidi in opazi en prijatelj je dejal da je kot en Švarceneger. Same mišice so jo in če nisi pozoren vse skupaj povežeš v zelo težke kosti, na mojo srečo je sodnica videla razliko.Evo še en plus, da bodo drugo leto doma mladički, juhej. V zaključni krog za prva mesta ni prišla zaradi svoje velikosti, ker je preveč izstopala od drugih, ampak jaz sem neskončno zadovoljna.

Večina kužkov je bila iz italjanske psarne Des uns et des Autres in se mi zdi, da nihče ni prav izstopal. Seveda je bil na koncu žur na travniku, tako so simpatični, ker se lepo igrajo.

Bil je prijeten dan, še sonce nam je pomagalo me smo uživale na razstavi Darko pa je kolesaril po okolici Gardskega jezera. Čeprav smo imeli namen oditi še isti dan, se nam ni ljubilo raje smo se še družili in do pozne ure igrali karte. Zjutraj nas je zbudil dež in zaradi vremena pa naše tečne MonAmi, ki sploh ni hotela iz avtodoma smo odšli proti Italjanski obali. Naš cilj je bil Lago Nacionale, kraj ob morju kjer rastejo šparglji. Kot, da bi naročili je nehalo deževati ko smo prispeli jee.

Skuhali smo kosilo in v akcijo. Didido je prvič videla toliko peska, bila je zelo navdušena kot vedno se

zmešalo še Moni in Belli.

Ja prijatelje najdeš in spoznaš tudi na plaži.

Ampak šparglji so v gozdu,ko sva jih z Meliso nabirale sta Mona in Bella iskale srne in jih seveda

našle.

Cel trop srn, ki se nas ni preveč bal, ko so tekle mimo nas se je Didido malce ustrašila in pricvilila do mene kot, da bi hotela da grem z njo scartanka mala.Kot vedno sta Mona in Bella iskale sledi v obratni smeri one v gozdu srne pa pred nami, ha ha.

Bil je prijeten dan, ki smo ga zaključili z dežjem.

Naslednji dan pa pot proti domu, bilo je prijetno in upam, da bomo tudi drugo leto obiskali klubsko razstavo.