SCHAPENDOES - OVCJI KODER

Subtitle

CLUB SHOW ALSFELD 2012

Uresničila  se je moja želja in obiskali smo klubsko razstavo v Alsfeldu.

Priprave so se začele že prej, odločili smo se, da si sposodimo avtodom. Prava odločitev, zelo dobro nam je služil

Alsfeld 2012 foto

Od doma smo krenili v petek popoldan, bilo je vroče, soparno.Ko smo se približevali Avstrijskim goram pa je temperatura padala, začelo je deževati. In kmalu tako vlivati, da se je komaj kaj videlo pred nami. Bella in Ida sta bili celo pot zelo pridni, na začetku malo nemirni, ker je rahlo škripalo a sta se po nekaj kilometrih navadili. Ida si je priborila prostor pod sovoznikovim sedežem, Bella pa je bila pod mizo ali med sedežema. Prvo noč smo prespali na parkirišču ob avtocesti blizu mesta Passau.Hm spali bolj malo, ker se je slišalo brnenje tovornjakov in njihovih hladilnikov pa še pihalo je tako, da smo imeli občutek, da bo prevrnilo avtodom. Že kar zgodaj okoli 7 ure sva z možem peljala psa na sprehod in odkrila čudovit miren prostor za počitek  . No ja za drugič, zapeljali smo se tja in v miru pojedli zajtrk. Zapeljali smo se do mesta Passau, tu je bilo več sreče in smo parkirali avtodom čisto v centru ob Mestni hiši.

Passau je mesto ob sotočju treh rek Donave, Ilz in Inn. Sprehodili smo se po mestu si ogledali katedralo Sv. Štefana, auu kakšna bogata cerkev vzame ti sapo. Pred njo pa je bila tržnica z zelenjavo, sadjem in rožami. Prodajali so jagode,maline.... mož in hčerka pa sta kupila, ne moreš verjet šopek korenja. Pa smo kot zajčki hodili po mestu in jedli korenje, moram priznat, da je bilo dobro, sladko. Ob sotočju Donave in Inn smo občudovali velike turistične ladje, našli smo tudi malo zabave na igrišču za mlade in malo manj mlade .

Bella se je čez čas naveličala divjanja in se je šla ohladit kar v reko, groza ej naš cilj je razstava ta "opica" se pa namaka v rjavi vodi. No ja, naj ji bo saj je schapenos. In ker je njej uspelo je zdivjala v vodo še Ida, mislim !!! Da sta se posušili smo še enkrat prehodili mesto.

Naslednja postaja je bila WALHALLA, ogromen rimski tempelj, ki se dviguje nad Donavo in opazuje dolino. Sprehodili smo se okoli in pokukali v notranjost, ki jo obnavljajo.

Alsfeld 2012 foto

Do večera nas je čakala dolga vožnja do Alsfelda, ki je ob opazovanju pokrajine zelo hitro minila.No ja nekateri so si privoščili spanje zadaj . In vmes smo  seveda tudi najmanj dvakrat zašli a prišli do večera v Alsfeld. Poiskali smo avtodome (ni težko najti prave saj so polepljeni in porisani s podobami psov -schapijev) že na vhodu so nam sporočili, da ni več priključkov za elektriko. Ojej mi smo jo pa nujno potrebovali saj je bil naš avtodom v rahli okvari, nič ni delalo (hladilnik,voda,gretje vode)brez elektrike. Na pomoč so nam priskočili prijazni Nizozemci iz prikolice in nas priključili na elektriko. V prikolici so imeli 4 pse med njimi eno 3 mesečno sch. psičko, ki je bila tako prisrčna in pogumna, da bi jo kar odpeljali domov.Pa je prišla na svoj račun Bella z divjanjem , igranjem na travniku. Kako so bili luštni, nič renčanja samo dir, skoki in seveda obrati v zraku in na tleh. Alsfeld 2012 foto

V soboto zjutraj pa bolj resno delo, tehtanje, merjenje višine in vzrejni pregled, ki je bil opravljen temeljito in za našo Bello zelo pohvalno.

Ter pregled oči, Bella je bila zelo,zelo pridna in je potrpežljivo prenašala vet. "lučkanje" v oči. Bila je pohvaljena. Že ob 14h smo zaključili z delom in začela se je zabava. Bellino divjanje z pasjimi prijatelji. Kosilo in malo počitka. Popoldan smo kar peš odšli do središča mesta Alsfeld. Imajo čudovite kolesarske in peš poti (možu je bilo zelo žal, da ni imel kolesa). Alsfeld 2012 foto

Mesto nas je presenetilo s svojo pravljično podobo. In hiše tako slikovite in bile so postrani, nemogoče  . Polni vtisov in utrujeni smo se vrnili do avtodoma ter končno v miru prespali noč.

V nedeljo pa razstava, od katere nismo kaj veliko pričakovali. Vendar je dobila lepo oceno, čudovit opis pa še med najlepšimi schapiji se je lepo predstavila.

Alsfeld 2012 foto

Naša pridna Bella. Ida pa je ta čas delala družbo možu in čuvala avtodom (no ja smrčala zraven).

Zanimivo je bilo videt toliko schap. na kupu in prav opazi se, da je to mlada pasma saj je še kar veliko odstopanj od tipa pasme. In naša Bella je dobila lepe ocene kljub temu, da se je česala 14 dni prej, da se je kopala v Inn in divjala z psi. Nobenih posebnih priprav nismo imeli in to mi je pri pasmi všeč, naravno . Pa še čudovit značaj imajo .

Po kosilu smo se poslovili in se odpravili proti domu, seveda smo naredili še nekaj ovinkov. Si ogledali mesto Fussen se sprehodili po parku in občudovali mestne hiše.

Alsfeld 2012 foto

Prespali smo kar na oddaljenem parkirišču bolj slabo sicer, ker nas je skrbelo, da nas bodo nagnali (zaradi znaka ...). Zbudili smo se v deževno jutro, najprej sva z možem peljala Ido in Bello na sprehod ob jezeru. Ker smo hodili ob pašnikih sem spremljala Ido, da se slučajno ne bi "parfumirala", ko smo se obrnili je zaostala zadaj, kmalu sva jo zavohala, grozljivka. In kakšna kazen jo je čakala , plavanje v jezeru, bila je zelo navdušena . Pa še Bella mi je ušla v jezero, tako sva nazaj pripeljala dva čist mokra psa. Vse brisače smo uporabili za brisanje.

Ko smo obiskali grad Neuschwanstein sta se sušili v avtodomu.

Alsfeld 2012 foto Po ogledu prekrasnega gradu nas je čakala vožnja do doma. Bila je prijetna, poučna pustolovščina v kateri smo uživali mi in naša dva kosmatinca.